Завдання дистанційного навчання в період з 17.02. по 24.02.2020 р.
1 клас
Читання: Опрацювати звук [х], позначення його буквою «ха». Опрацювання тексту.
Математика: Обчислення значень виразів. Розв’язування задач. Ламана лінія.
Письмо: Письмо великої «Х». Написання слів, складів. Списування речень поданих друкованих шрифтом.
Англ. мова: Smart Time 5. Відкриваємо світ. Letters MNO. Іграшки та ігри
2 клас
Читання: Опрацювати оповідання видатних українців. «Одного разу на Різдво» (Н. Гербіш) та «Зайчикове Різдво» (І. Андрусяк)
Математика: Закріпити таблицю ділення на 4. Виконувати вправи і задачі на застосування таблиці ділення на 4 (с. 93-94, № 7-8)
Українська мова: Велика буква з прізвищах, іменах, по батькові. Скласти за абеткою список учнів свого класу
ЯДС: Скласти пам’ятку «Бережемо пам’ятки культури і природи»
Англ. мова: Почитаємо Uu [л] Phonics 5. Це моє місто.
3 клас
Читання: Опрацювати вірші Грицька Бойка. Намалювати ілюстрацію до віршів (на вибір)
Математика: Письмове віднімання трицифрових чисел із переходом через розряд. (№ 668, 669, 670)
Українська мова: Розвиток зв’язного мовлення (за вправою 310)
Основи здоров’я: Опрацювати с. 92-95 підручника.
Англ. мова: Свята. Великдень. Д.з вправа 3, с. 87.
Узагальнення вивченого матеріалу. Підсумковий урок з теми «Свята і традиції». Д.з повторити ЛО теми.
4 клас
Читання: Опрацювати вірші Т. Шевченка «Вітер віє повіває», «Вітер з гаєм розмовляє». Вивчити напам’ять «Реве та стогне Дніпр широкий»
Математика: Ділення багатоцифрових чисел на одноцифрові. (№ 681-687)
Українська мова: Написання займенників із прийменниками. (вправа 254, 255)
Англ. мова: Пори року. Д.з вправа 4а, с.70. Дикі та свійські тварини. Д.з вправа 3, с.71
5 клас
Математика: Множення десяткових дробів. Розвязування задач.
Д.з. Розвязувати вправи параграфу.
Заруб.літ:Прочитати Л. Керролл «Аліса в Країні Див».
Історія України: Головні цілі пізнання минулого. Фах історика. Виписати і вивчити що таке історичний факт, історична особа, історичне дослідження.
Укр. мова: РМ. Письмовий твір-роздум у художньому стилі. Другорядні члени речення. Д.з. Опрацювати п.32, вправа 380.
Основи здоровя: Опрацювати п.18
Природознавство: Опрацювати п.32, 33
Англ.мова: Бабусині історії. Урок читання. Д.з. вправа 6, с.124
Удосконалення граматичних навичок. Д.з. написати про свої минулі вихідні.
Інформатика: Однорівневі списки. Д.з. Опрацювати п.3.4
6 клас
Укр.мова: Прикметник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Д.з. опрацювати п.37, вправа 348.
Групи прикметників за значенням. Перехід прикметників з однієї групи в іншу. Д.з. Опрацювати п.38, вправа 358.
Ступені порівняння якісних прикметників. Д.з. Опрацювати п.39, вправа 364.
Історія України: Тема: Королівство Руське (Галицько-Волинська держава) в період піднесення (друга третина-середина ХІІІ ст.) Опрацювати параграф 16. Вивчити нові дати та поняття. Відповісти на питання 1-7, ст. 151
Всесвітня історія: Опрацювати тему: «Сармати на території України». Повторити вивчену тему. Підготуватися до тематичного контролю
Укр.літ: «Говоряща риба». Прихований навчальний зміст твору.
Д.з. Написати твір-мініатюру на тему «Чи почує жінка голос риби в наступному житті».
Фантастичні елементи у творах Емми Андієвської. Д.з. Намалювати ілюстрації до казки.
Заруб.літ: Опрацювати матеріал підручника на с.149-155
Англ.мова: Подорожі. Різні типи подорожей. Д.з. вправа 1, с.96
Планування подорожей. Д.з. вправа 7, с.99.
Біологія: Опрацювати п.37,38. Заповнити зошит.
Основи здоровя: Опрацювати п.17.
Географія: Погода, її елементи, мінливість. Практична робота №5 «Складання графіка зміни температури повітря».
Математика: Модуль числа. Цілі числа. Раціональні числа.
Д.з. Опрацювати п.21,22, вправи 1006,1008, 1022,1024.
Інформатика: Планування представлення презентації. Вдосконалення презентації. Виступ перед аудиторією.
Д.з. Опрацювати п.2.5
7 клас
Укр.мова: Речення з кількома рядами однорідних членів.
Д.з. Вправи за параграфом.
Укр.літ: Зміст твору І.К. Карого «Сто тисяч».
Д.з. Скласти тести за змістом твору. Відповіді на питання.
Історія України: Тема: Королівство Руське (Галицько-Волинська держава) в період піднесення (друга третина-середина ХІІІ ст.) Опрацювати параграф 16. Вивчити нові дати та поняття. Відповісти на питання 1-7, ст. 151
Всесвітня історія: Тема: «Середньовічні школи та університети.
Практичне заняття. Описати (на основі доступних джерел) повсякденне життя середньовічного студента/ учня». Опрацювати параграф 22. Виписати і вивчити нові поняття.
Англ.мова: Охорона здоров’я. Лікарю, лікарю!
Д.з. Вивчити нові слова. Вправа 6, с.110.
Медичний огляд. Д.з. Зробити карту тіла.
Зарубіжна літ: Прочитати твори: «Дари волхвів» та «Останній листок» О. Генрі.
«Пістрява стрічка» Артура Конан Дойла.
Біологія: Опрацювати п.39,40. Заповнити зошит.
Основи здоров’я: Опрацювати п.16.
Фізика: Сила тертя в природі і техніці. Д.з. Запитання 3,4.
Географія: Історія відкриття та освоєння Північної Америки. Тектонічні структури, рельєф та корисні копалини Північної Америки. Д.з. Практична робота № 9.
Алгебра: Область визначення і область значення функції. Графік функції. Д.з. Опрацювати п.19,20. Вправи 725,731, 733, 737.
Геометрія: Сума кутів трикутника. Зовнішній кут трикутника та його властивості. Д.з. Опрацювати п.17,18. Вправи 394, 403, 405.
Інформатика: Табличний процесор та його призначення. Д.з. Опрацювати п.4.1
8 клас
Укр.мова: Підготуватись до контрольної роботи.
Англ.мова: Повторити вивчені слова та правила.
Біологія: Опрацювати п. 29,30. Заповнити зошит.
Основи здоровя: Опрацювати п. 16.
Заруб.літ: Підготуватися до диспуту «Чи потрібні сьогодні Дон Кіхоти?»
Фізика: Електричний опір. Закон Ома для ділянки кола.
Д.з. Задача №2
Історія України: Тема: «Бендерська Конституція. Ліквідація козацтва на Правобережній Україні». Опрацювати параграф 23. Вивчити нові дати
Всесвітня історія: Опрацювати тему: « Московське царство. Іван Грозний. Смутний час. Правління династії Романових».Параграф 20. Виконати завдання 10, 12 (письмово),
ст. 167
Алгебра: Ариметичний квадратний корінь з добутку, частки, дробу. Добуток і частка квадратних коренів.Вивчити властивості.
Геометрія: Розвязування прямокутних трикутників.
Географія: Руйнування природніх ландшафтів. Рівнинні ландшафти, природні зони України.
Інформатика: Елемент керування «напис». Складання програм, що обробляють натискання кнопок та визначають вміст написів.
Д.з. Опрацювати п.5.3. Відповіді для самоперевірки.
9 клас
Укр.мова: Повторити всі правила.
Англ. мова: Повторити слова.
Біологія: Опрацювати п.41,42. Заповнити зошит.
Основи здоровя: Опрацювати п.20,21.
Зарубіжна літ: Прочитати п’єсу Генріка Ібсена «Ляльковий дім».
Історія України: Опрацювати тему «Національне відродження кримських татар.
Зародження робітничого і соціал-демократичного рухів».
Повторити вивчену тему, підготуватися до тематичного контролю
Всесвітня історія: Тема: «Урізноманітнення форм і напрямів освіти. Університет як автономна інституція. Поява вищих навчальних закладів технічного профілю. Наукові й технічні досягнення».
Правознавство: Тема: «Прийняття на роботу неповнолітніх. Робочий час і час відпочинку неповнолітніх. Оплата праці.». Опрацювати параграф 22-23. Виконати завдання в параграфі.
Фізика: Графіки прямолінійного рівномірного руху.
Д.з. Задача №4.
Інформатика: Проектування та створення комп’ютерної публікації для подання результатів самостійного дослідження. Підвести підсумок 7 розділу.
10 клас.
Укр.літ: Ольга Кобилянська. Прочитати «Фантазія експронт» та «Меланхонічний вальс».
Географія: Японія. ЕГП, населення. Господарство Японії.
Зарубіжна літ: Опрацювати матеріал підручника на с.142-152.
Вивчити напам’ять вірш «Альбатрос» Шарля Бодлера або
«Осіння пісня» Поля Верлена.
Історія України: Опрацювати тему: «Формування культу особи Йосипа Сталіна. Порушення прав людини в умовах тоталітарного режиму.». Опрацювати тему: «Масові репресії та їх ідеологічне виправдання. Політичні процеси 1920-х – початку 1930-х рр. Великий терор. Биківня та інші місця масових поховань жертв репресій.». Виписати і вивчити нові дати та поняття
Всесвітня історія: Опрацювати тему: «Латинська Америка: особливості соціально-економічного та політичного розвитку країн регіону. Революція на Кубі. Фідель Кастро. Проблеми політичного та економічного життя латиноамериканських держав на зламі ХХ–ХХІ ст.» Параграф 25. Виконати завдання 1-7, ст. 181
Громадянська освіта: Опрацювати тему: «Безпека та етика поведінки у мережі. Кіберзлочинність. Особливості захисту прав дітей та молоді в Інтернеті».
Біологія: Опрацювати п. 34,35.
Фізика: Тверді тіла. Монокристали, полікристали. Рідкі кристали.
Д.з. Використання рідких кристалів.
Інформатика: Мова гіпертекстової розмітка. Гіпертекстовий документ та його елементи. Текстові елементи веб-сторінки, теги та їх атрибути. Гіперпосилання.
11 клас
Англ.мова: США- країна можливостей. Д.з. Постер «English speaking countries».
Фізика: Дифракція світла. Принцип Гюйгенса-Франеля. Дифракційна гратка.
Зарубіжна літ:Опрацювати матеріал підручника на с.176-181
Прочитати твір: Пауля Целана «Фуга смерті».
«Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…» Генріх Белля
Біологія: Опрацювати п.19,20.
Історія України: Опрацювати тему: «Формування ринкової економіки. Запровадження гривні. Зміни в сільському господарстві. Специфіка приватизації. Матеріальне становище населення. Демографічна ситуація. Етносоціальна структура.»
Всесвітня історія: Опрацювати тему: «Спроби перегляду Версальсько-Вашингтонської системи міжнародних договорів. Утворення вогнищ війни на Далекому Сході, Африці та Європі.».
Алгебра: Розвязування задач на знаходження первісних.
Геометрія: Площа повної поверхні циліндра.
Географія: Динаміка чисельності населення світу. Практична робота №7.Міграції та їх показники.
Інформатика: Поняття, призначення, класифікація баз даних. Питання після параграфа