Дистанційне навчання Зарубіжна література 5 клас 31.03.2021р.

29.03.2021 21:58
Привіт п’ятикласники.
Розпочинаємо дистанційне навчання.
 Буду надсилати для вас пояснення та завдання до уроків  у групу  у вайбері а також ці самі завдання виставлю на сайті школи Прошу не ігнорувати, а серйозно віднестися до навчання. Всі завдання виконуєте в зошиті,  записуючи дату уроку та тему. На вайбер надсилати завдання не потрібно. Якщо потрібна допомога, то телефонуйте або пишіть.
 31 березня
Марина Іванівна Цвєтаєва (1892-1941). «Книги в червоній палітурці». Чарівний світ літератури й мистецтва у вірші М.І. Цвєтаєвої. Знайомі образи з прочитаних книг (Том Сойєр, Гекльберрі Фінн та ін.).
 
Завдання:
1.Опрацювати матеріал підручника  про Марину Цвєтаєву.
2. Навчитися виразно читати поезію  «Книги в червоній палітурці"
3.Відповісти на запитання літературного диктанту (письмово у зошиті)
Літературний диктант
1 Де і коли народилася Марина Цвєтаєва?
2 Ким був її батько?
3 Яким талантом володіла її мама, Марія Олександрівна Мейн?
4 Про що мріяла мама стосовно Марини?
5 Що любили, крім музики, у домі Цвєтаєвих?
6 Якими мовами мама читала вірші та казки дітям?
7 хто часто відвідував будинок Цвєтаєвих?
8 Що, на думку батька Марини, може змінити людей, зробити їх добрішими?
9 Ким в житті стали дві сестри Марина та Анастасія?
10 Яку назву мала перша поетична збірка поетеси?
11 До якого розділу цієї збірки входить вірш "Книжки в обкладинках червоних"?
 
Опрацювати опорний конспект - аналіз поезії (письмово у зошиті)
Марина Цвєтаєва " Книги в червоній палітурці "
Аналіз поезії
1. Автор: Марина Цвєтаєва
2. Назва: " Книги в червоній палітурці".
3. Збірка, до якої входить: збірка "Вечірній альбом" (розділ "Дитинство")
4. Жанр: Ліричний вірш
5. Тема: Про улюблені книги, які супроводжували дитинство ліричної героїні
6. Ідея: Захоплення книгами, класичною музикою робить людину духовно багатою, розширює її кругозір, робить життя емоційно наповненим, змістовним. Потрібно цінувати золоту пору дитинства.
7. Композиція:
І частина: спогавди про дитинство, про любов до читання, музики, фантазій.
ІІ частина: опис хвилюючих моментів із улюблених книг.
ІІІ частина: печаль від неможливості повернення в минуле, у щасливу пору дитинства.
8. Настрій:мрійливий, надзвичайно схвильований, емоційний
9. Образ ліричної героїні: розумна, чутлива, вдумлива, уважна, романтична, любить читати, любить музику.